بازی شاه، دزد، وزیر

آموزش بازی شاه، دزد، وزیر

 بازی شاه، دزد، وزیر| بازی های کودکانه

بازی شاه، دزد، وزیر

وسایل مورد نیاز: کاغذ ، خودکار

بازی شاه، دزد، وزیر یکی از بازی های گروهی خنده دار است که معموال به صورت چهار نفره انجام می شود. برای انجام این بازی ابتدا تکه های همشکل و کوچکی از کاغذ تهیه می شود و روی هر کدام کلمات شاه، وزیر، جالد و دزد نوشته می شود.

برای انجام این بازی ابتدا تکه های همشکل و کوچکی از کاغذ تهیه می شود و روی هر کدام کلمات شاه، وزیر، جالد و دزد نوشته می شود. کاغذها به شکل یکسان تا می شود تا کسی نتواند داخل آن را ببیند.هر یک از بازیکنان کاغذی را برمی دارند. وقتی همه کاغذها را برداشتند و از سمت خودشان خبردار شدند، شاه رو به دیگران می گوید: »وزیر من کیست؟« اینجا وزیر با نشان دادن کاغذ، خودش را به شاه معرفی می کند. شاه می گوید: »دزد را از میان این دو پیدا کن.« حاال وزیر یک نفر را به عنوان دزد معرفی می کند که دو حالت دارد؛ اگر حدس وزیر درست بود که شاه فرمان شکنجه ای را به جالد صادر می کند و جالد هم دزد را شکنجه می کند اما اگر حدس وزیر اشتباه باشد معموال بالفاصله پس از حدس وزیر و معرفی او، می گوید »به جالد توهین کردی؟!« و شاه شکنجه ای را به جالد می گوید تا جالد، وزیر را تنبیه کند. شکنجه ها معموال دردآور است که از مشهورترین هایش سبیل آتشین یا بشین و پاشو است.

تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

آدرس: تهران-صادقیه-اول خیابان آیت الله کاشانی- خیابان شهید معیری -نبش گلستان یکم ساختمان برلیان پلاک۶طبقه سوم واحد۱۲

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.

بازدید از سایت
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
همه
2127
6916
25737
3708096
89516
93659
3751244