احساس می کنم آدم مهمی هستم

احساس می کنم آدم مهمی هستم

نویسنده: لوری رایت

مترجم: جواد کریمی

چکیده کتاب

اگر دنبال کتابی هستید که باراه کارهای ساده ومفید بتوانید عزت نفس فرزندتان راافزایش دهید، حتما با مطالعه این کتاب همراه فرزندتان به نتایج خوبی خواهید رسید.

بی شک همان طورکه قهرمان کوچک این کتاب «الیزه» با پیداکردن راه حل های ساده برای کمک به دیگران وخوشحال کردن انها احساس خوب «من مهم هستم»راتجربه می کند شماهم می توانید با الگوبرداری ازاو و بازی من مهم هستم درزندگی خودتان لحظات شادی ورضایت عمیق برای فرزندتان ایجادکنید.

قسمتی از متن کتاب:

الیزه می‌داند که آدم مهمی است. برای همین دنبال انجام دادن کارهای خوبی می‌رود که این احساس را در او بیشتر کنند. او هرچند کوچک است، کارهای خیلی مهمی انجام می‌دهد. مثلاً، صبح‌ها که بیدار می‌شود با برادر کوچکش بازی می‌کند. وقتی‌‌که او خوشحال می‌شود و از خنده ریسه می‌رود، الیزه هم خوشحال می‌شود. چون احساس می‌کند آدم مهمی است. حتی گاهی که معلم برای نظافت کلاس کمک می‌خواهد، او در تمیز کردن کلاس به او کمک می‌کند. الیزه می‌گوید: وقتی‌که لبخند خانم معلم را می‌بینم «احساس می کنم آدم مهمی هستم». برای همین الیزه در طول روز مدام کارهای خوب انجام می‌دهد و همیشه هم احساس می‌کند آدم مهم و خوبی است. حالا نوبت کوچولوی شماست که بگوید با انجام دادن چه کارهایی احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا می‌کند؟

 I feel I am an important person
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

شهرزیبا. بلوار جوانمردان نبش فرساد غربی ساختمان کورش پلاک ۸طبقه سوم واحد۲۰

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.