شکار هیولا

شکار هیولا

نویسنده: محمد سرشار

این کتاب که درخرداد ماه سال ۱۳۹۹ توسط دفتر نشر معارف رونمایی شد داستانی است جذاب با ادبیات نوجوانان امروز .

داستان هیولا داستانی تخیلی نیست داستانی واقعی است از پهباد امریکایی به نام« آر کیو ۷۰» که به دلیل جثه غول پیکرش به نام« هیولا»نامیده می شود.

این کتاب روایتی است از زندگی و سرنوشت پهپاد آمریکایی که ماموریت او در ایران جمع آوری اطلاعات از مراکز هسته ای بود .هیولا باهمه قدرتش تسلیم خواست نیروهای نظامی ایرانی شد ومجبور شد خود را تسلیم کند.

اقدام بعدی ایرانی ها ساخت پهباد مشابه هیولا طی مدت کوتاهی بود.

اقای محمد سرشار باعنوان کردن این داستان برای نوجوانان ،که اغلب دوستدار داستان های هیجان انگیز وجنگی هستند سعی کرده غرورایرانی بودن وعزت نفس نوجوان ایرانی راتقویت کند .

اگر چه داستان برای مخاطب نوجوان گفته شده ولی مطالعه کتاب برای بزرگسالان هم خالی ازلطف نیست .

این کتابی است که می توانید درجمع باخانواده مطالعه کنید وباهم ازقدرت نظامی کشورمان برای حفظ تمامیت ارضی ایران عزیز سرشاراز خودباوری وغرور شوید.

 شکار هیولا
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

شهرزیبا. بلوار جوانمردان نبش فرساد غربی ساختمان کورش پلاک ۸طبقه سوم واحد۲۰

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.