قدرت سکوت

قدرت سکوت

قدرت درونگراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد

نویسنده: سوزان کین

مترجم: ناهید سپهر پور

این کتاب پژوهشی است در خصوص درونگرایی.

درونگرایی شاید در بسیاری از موارد مورد نقد منفی واقع شده اما یکی ازویژگی های مثبت و در واقع بعد وجودی از انسان است که باعث ایجاد خود شکوفایی او می شود . نکته مثبت در درونگرایی نه صرف خجالتی بودن و کناره گیری از جمع بلکه سکوتی است که حامل تفکر و در واقع نظر به درون خود است. در بسیاری از آموزه ها هم داریم که نصف آنچه می شنوید صحبت نمایید. چرا که دو گوش دارید و یک زبان . در این کتاب بر این نکته توجه دارد که سوق افراد به برونگرایی باعث هدر رفت یک سوم استعدادهای انسان‌ها می شود، در این کتاب تاثیر درون گراها بر رهبری موثر و سخنرانی های موفقیت آمیز و دوری از فرسودگی شغلی را در غالب داستان های واقعی بیان می کند.

لازم به ذکر است بدانیم همه ی ما دارای هر دو بعد درونگرایی و برونگرایی هستیم و تعادل در هر دو بعد رمز موفقیت ماست.

سوزان کین در این کتاب جذاب که بسیار زیبا نوشته شده، استدلالی قدرتنمند را درباره خرد درون گرایی مطرح می کند. به علاوه به نحوی شایسته ما را از ابعاد منفی وپر سرو صدای سیر به سوی برون گرایی آگاه می سازد.

در این کتاب نویسنده از خاطرات مشاوره ها و وکالت های خودش و همچنین کارگاه های سخنرانی اش استفاده نموده است. نویسنده، وجود افراد مهربان و همچنین افرادی با دقت عمل بالا که حتی تعداد غددبزاقی یک سگ را بدانند را مورد احتیاج جوامع می داند.

وی در واقع درون گرایی و برون گرایی را دو قطب شمال و جنوب یک فرد می داند اگر درون گرا و یا حتی برون گرا هستید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می کنیم

 قدرت سکوت
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

آدرس: تهران-صادقیه-اول خیابان آیت الله کاشانی- خیابان شهید معیری -نبش گلستان یکم ساختمان برلیان پلاک۶طبقه سوم واحد۱۲

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.