باشگاه پنج صبحی ها

باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده: رابین شارما

مترجمان: مهنازصادقی ، سمیه یوسفی

چکیده کتاب

روایت داستان دو غریبه است که با یک فرد بسیار پولدار آشنا می‌شوند. آن‌ها از آموزه‌ها و دستورالعمل‌های فرد پولدار استفاده می‌کنند تا مسیر موفقیت را بپیمایند.

این کتاب در۱۷فصل نگاشته شده ونویسنده در این اثر از اهمیت سحر خیزی و پنج صبح بیدار شدن می‌گوید، او از این زمان به‌عنوان ضربان تپنده‌ی جهان یاد می‌کند و به همه‌ی افرادی که به‌دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کند سحرخیز باشند. او معتقد است در این زمان افراد از هوشمندتر هستند و بدنشان نسبت به زمان‌های دیگر روز از انرژی بیشتری برخوردار است. هدف اصلی این کتاب از نامش مشخص است، شامل آموزه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا میزان بهره‌وری‌تان با برنامه‌ی صبحگاهی افزایش یابد. با داشتن برنامه‌ی منظم و سحرخیزی افراد می‌توانند در کار، زندگی شخصی و روابطشان موفق‌تر عمل کنند و از زمانشان به نحو احسن استفاده کنند. نکات ارائه شده در این اثر ساده و آسان است و هر فرد می‌تواند آن‌ها را عملی کند.

قسمتی از متن کتاب:

۵ حقیقت علمی در مورد عادات متعالی :

۱_اراده عالی،یک نیروی ذاتی نیست،بلکه مهارتی است که با تمرین زیاد پرورش می یابد،سحرخیزی نمونه ای عالی از تمرین خویشتن داری است.

۲_نظم و انضباط شخصی،مانند یک عضله است. هر قدر بیشتر روی آن کار کنید قوی‌تر می‌شود.

۳_اراده هم گهگاه مانند عضله ها که خسته می شوند و نیاز به استراحت دارند ضعیف می شود و نیاز به استراحت دارد.

۴_ایجاد موفقیت آمیز یک عادت بزرگ همراه با الگوی چهار بخشی متمایزی است که برای به حالت خودکار در آوردن آن عادت به کار میرود. برای داشتن نتایج پایدار،با دقت آن را دنبال کنید.

۵_افزایش خویشتن داری در بخشی از زندگی،موجب افزایش خویشتنداری در سایر بخش های زندگی تان می شود. به همین دلیل است که عضو باشگاه پنج صبحی ها شدن،عادتی است که زندگیتان را متحول می کند و موجب پیشرفت تان در تمام امور می شود.

باشگاه پنج صبحی ها
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

آدرس: تهران-صادقیه-اول خیابان آیت الله کاشانی- خیابان شهید معیری -نبش گلستان یکم ساختمان برلیان پلاک۶طبقه سوم واحد۱۲

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.