آموزش عربی

چرا لازم است زبان عربی را یاد بگیریم؟علی رغم وجود پیچیدگیهای زبان عربی برای ما فارسی زبانان با نگاهی مثبت می توان مزایای زیادی برای یادگیری این زبان در نظر گرفت. زبان عربی پنجمین زبان بومی رایج در جهان است و مهمتر آنکه زبان اسلام است افرادی که زبان عربی را به خوبی می دانند در مرحله اول با زبان قرآن آشنایی پیدا می کند و خیلی بهتر از کسانی که ترجمه قرآن را مطالعه می کنند می توانند از مفاهیم بلند قرآن بهره ببرند. دانستن زبان عربی در مسافرتهای مذهبی برای ما کاربرد زیادی دارد.

از مزایای دیگر یادگیری زبان عربی برای نوجوانان و جوانان داوطلب ورود به دانشگاه کسب رتبه برتر در آزمون زبان عربی کنکور می باشد. به همین منظور بنیاد قرآنی ولیعصر( عج) اقدام به برگزاری کلاس آموزش عربی برای سنین نوجوان و جوانان کرده است. این برنامه در روزهای شنبه ساعت ۱۵ برگزار می شود.

آموزش عربی
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

آدرس: تهران-صادقیه-اول خیابان آیت الله کاشانی- خیابان شهید معیری -نبش گلستان یکم ساختمان برلیان پلاک۶طبقه سوم واحد۱۲

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.

بازدید از سایت
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
همه
1936
6916
25546
3708096
89325
93659
3751053