دوره های معرفتی

on .

دوره های معرفتی

شرکت سامسونگ طی یک بیانیه اعلام کرد هیچ شارژری غیر از شارژر سامسونگ رو به گوشی سامسونگ نزنید. این شرکت حتی بیان کرد هیچ شارژری را از مدل های مختلف سامسونگ به مدل دیگر نزنید. همه بدون استثنا و بهانه پذیرفتند. چون می‌گفتند خب خود سامسونگ سازنده این گوشی‌ست و حتما بهتر می‌داند با گوشی ساخت شرکت خودش چطور باید رفتار کرد. بعد از مدتی شرکت‌های دیگر هم همین بیانیه را دادند. حتی برخی شرکت‌ها گفتند مثلا شارژ کردن صحیح گوشی چگونه است و بین چه رنج عددی باید گوشی رو شارژ کرد؟ همه پذیرفتند و گفتند خب خودشان گوشی را ساخته‌اند پس خودشان بهتر می‌دانند. خالق انسان نیز بیانیه‌ای دارد که انسان را در تمام زندگی شارژ نگه می‌دارد آن بیانیه قرآن آست و تنها با فهم قرآن قلب انسان آرام می‌گیرد. حتی مشخص کرد، چگونه؛ و با چه کیفیتی؟ نمی‌دانم چرا انسان‌ها نگفتند خب او خالق انسان است و بهتر می‌داند؟! بهانه آوردند که ما همه چیز رو بلدیم .وقت نداریم .قرآن مال عربهاست ....لابد شرکت‌های سازنده‌ی گوشی به شارژر نیاز دارند!!!

موسسه تدبر در کلام وحی برگزار میکند: دوره های معرفتی و معرفتی ویژه (آمادگی جهت ورود به دوره تربیت مربی) با شماره زیر تماس تلفنی بگیرید:

جهت ثبت نام *برادران* ۰۹۱۲۳۱۳۰۳۲۱ (آقای ضرغامی)

جهت ثبت نام *خواهران* https://chat.whatsapp.com/L8IPvBdSJMk6GCV86y2LuX مراجعه کنید

دوره های معرفتی
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

آدرس: تهران-صادقیه-اول خیابان آیت الله کاشانی- خیابان شهید معیری -نبش گلستان یکم ساختمان برلیان پلاک۶طبقه سوم واحد۱۲

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.