ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

on .

ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از اول تا ۲۵ اسفندماه انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از اول اسفندماه آغاز و حداکثر تا بیست و پنجم اسفند‌ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند به بخش ثبت‌نام طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در پایگاه اینترنتی تلاوت به نشانی Telavat.ir مراجعه و سپس نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی و بارگذاری تصویر کارت ملی، شناسنامه و عکس ۴×۳ اقدام کنند. محمد‌ رمضانی‌فرد، مدیر کل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم افزود: آزمون‌های تخصصی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن شامل آزمون‌های بخش ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن و با درجات ۱ تا ۵ و همترازی با مدارک دیپلم تا دکترا است که هر ساله از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدارک فوق با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به افراد برگزیده اعطا می‌شود، اظهار کرد: این آزمون برای حافظان کل متقاضی مدرک حفظ درجه ۳ در دو مرحله کتبی و شفاهی برپا می‌شود و حفاظ در صورت قبولی در بخش کتبی، در آزمون شفاهی شرکت کرده و مواردی همچون تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. رمضانی گفت: مرحله کتبی این آزمون اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ و مرحله شفاهی در اواخر مردادماه سال آینده و بر اساس جدول زمان‌بندی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

آدرس: تهران-صادقیه-اول خیابان آیت الله کاشانی- خیابان شهید معیری -نبش گلستان یکم ساختمان برلیان پلاک۶طبقه سوم واحد۱۲

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.