بلدی دوست پیداکنی

بلدی دوست پیداکنی

نویسنده: جولیا کوک

مترجم: جوادکریمی

چکیده کتاب

این کتاب ازسری کتاب های جولیا که توسط انتشارات فنی ایران چاپ شده است می باشد. موضوع ان ایجاد مهارت برقراری رابطه یا دوست یابی است.

داستان اززبان مدادرنگی قهوه ای است.

مدادرنگی قهوه ای ازبقیه مدادها کمتراستفاده می شودبرای همین قدش ازهمه بلندتره اووقتی بامداد آبی درددل کرد مدادآبی بغلش کرد و گفت: «دوست پیداکردن هنراست.قهوه ای. توفقط باید یادبگیری که چطور از رنگ های مناسب استفاده کنی»

اوحرف آبی رانفهمید ولی می دانست آبی روشن راستش رامی گوید پس ازاوسوال کرد سبزروشن گفت: «دوستی مثل یه هدیه با ارزش است،ولی برای داشتن دوستان خوب،باید خودت هم دوست خوبی باشی . اما قهوه ای تو دوست خیلی خوبی نیستی! برای همین است که ما دوست نداریم با تو بگردیم»

قهوه ای پرسید: مشکل من چیه؟

«قهوه ای ، تو هیچ وقت نمی خندی، همیشه هم دیگران را ناراحت می کنی . تو فکر می کنی فکر های ما مسخره است ،همیشه اخمو هستی،دوست داری با همه حرف های ما مخالفت کنی،»

تازه قهوه ای ایرادهای خودش رافهمید برای اینکه بدانید قهوه ای چطورمشکل راحل کرد حتما کتاب رامطالعه کنید

بلدی دوست پیداکنی
تماس با ما

تلفن: ۹۱۹۶۰۹۸۱۸۵ (۹۸+)

ایمیل: info@maood.ir

شهرزیبا. بلوار جوانمردان نبش فرساد غربی ساختمان کورش پلاک ۸طبقه سوم واحد۲۰

درباره مؤسسه

بنیادقرانی ولی عصر(عج) در غرب تهران در زمینه های قرآنی شامل حفظ تخصصی دوساله و چهارساله؛ حفظ موضوعی؛ آموزش تفسیر و مفاهیم قران؛ مهارت آموزی قرائت قران از سطح مبتدی تا پیشرفته و حفظ و روخوانی کودکان و مهدقرآن وهمچنین آموزش تخصصی نهج البلاغه شامل مربیگری؛ عرفان عملی با دستورات نهج البلاغه و تفسیر نهج البلاغه و نیز آموزش های مهارت افزائی و روانشناسی خانواده فعال می باشد.